Banner Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

Ben je benieuwd naar wat RIB-boten precies zijn en welke avonturen ze bieden? Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over RIB-boten, zodat je goed voorbereid bent voordat je aan boord stapt voor een opwindende ervaring op het water.

ALGEMENE VRAGEN

Meldt u uiterlijk 15 minuten voor aanvang op ons ponton Leuvehaven 73 Rotterdam, tenzij anders aangegeven. 

Bent u later dan de aangegeven tijd? Dan kan het zijn dat de boot al vertrokken is en kan u dus niet mee. In verband met de drukke schema’s kunnen wij niet op u wachten. 

Ben je te laat dan mis je de boot. Wij geven geen geld terug.

Voor de brabanders:
Wij doen niet aan het Brabants kwartiertje! We wonen namelijk in Zuid Holland en de rest van het land is namelijk wel op tijd. Misschien niet zo gezellig maar wij zitten echt elke dag volgeboekt en kunnen geen vertraging oplopen.

Tips:

Zet uw horloge een half uur vooruit,

laat dat laatste biertje voor vertrek staan en geniet van een Pils na de RIB-experience. Je kunt van RIB varen namelijk een erg droge mond krijgen,

bijpraten kun je ook in de auto of de trein doen,

zoek de route op voordat je gaat rijden en niet pas als je in Rotterdam aan komt en kijk even onderaan de pagina voor de beste parkeeropties,

Een RIB-experience is een avontuurlijke boottocht waarbij je in een Rigid Inflatable Boat (RIB) stapt, een type boot dat bekend staat om zijn stabiliteit, snelheid en wendbaarheid. Tijdens de ervaring vaar je op hoge snelheid (tussen de 80 en 100 km per uur) over het water en beleef je een opwindende en adrenalineverhogende ervaring.

Er zijn in de buurt meerdere parkeerplaatsen. Wij raden parkeergarage de Boompjes of parkeergarage Erasmusbrug aan. Voor meer informatie over parkeren, kijk je onderaan deze pagina. 

Met het openbaar vervoer kun je uitstappen op metrostation en tramhalte ‘Leuvehaven’. Kom je met de metro lijn A, B of C dan stap je uit op Metrostation Beurs en loop je naar de Leuvehaven 73 (overstappen duurt langer)

Al onze RIB-boten gaan tussen de 80 en 100 km per uur. Snelheid is dus gegarandeerd!

De duur van de tour zal bepalen hoe snel u vaart. Heeft u een tour van 15 minuten, dan gaat de boot de hele tijd dezelfde snelheid. Bij de 30 minuten tour geldt hetzelfde, maar daar maken wij een korte stop bij de SS Rotterdam voor een foto.

Voor de 45, 60 en 75 durende tours zullen de schippers vaak even stoppen om wat uitleg te geven over de mooiste highlights van Rotterdam en omstreken. Tijdens deze kleine stops kunt u prachtige foto’s maken waarna we u weer plank gas over de Maas naar de volgende locaties varen.

Nee, je hebt geen ervaring nodig om deel te nemen aan een RIB-experience. De ervaren en gekwalificeerde bemanning zal je voorafgaand aan de tocht instructies en veiligheidsinformatie geven, zodat je op een veilige en plezierige manier kunt genieten van de experience.

Veiligheid staat bij RIB-Experience voorop. De boten zijn ontworpen met stabiliteit en veiligheid in gedachten. De bemanning is goed getraind en ervaren om de tocht veilig te begeleiden. Er worden strenge veiligheidsmaatregelen gevolgd en passende persoonlijke beschermingsmiddelen worden verstrekt. Het is echter belangrijk om altijd de instructies van de bemanning op te volgen en je aan de veiligheidsrichtlijnen te houden.

Voor het varen dient u een vrijwaring te tekening waarbij u verklaart in goede gezondheid te zijn. Mensen die rondlopen met hart, knie, rug, heup, nek-klachten of zwanger zijn kunnen helaas niet deelnemen aan onze tours. Dit omdat wij met krachtige motoren op hoge snelheden over het water varen.

Verder geldt dat mensen met overgewicht (BMI meer dan 35) helaas niet mee kunnen varen. Het risico op letsel is daarbij te hoog.

Voor onze RIB-ervaringen hanteren wij een minimale lengte van 130 cm.

U wordt niet nat tijdens onze tochten (tenzij van Rogier van de Borrelboot in de buurt is).

Bij regen hebben wij regenpakken die u over uw volledige kleding kunt aantrekken, zodat het uitje altijd door kan gaan. Bij storm, onweer of andere slechte omstandigheden worden in overleg uw tocht vanuit ons geannuleerd en krijgt u uw geld terug. 

Het wordt aanbevolen om comfortabele kleding te dragen die geschikt is voor de weersomstandigheden op de dag van de tocht. Daarnaast is het belangrijk om passende schoenen te dragen die stevig aan je voeten vastzitten. Het dragen van een reddingsvest of zwemvest is verplicht en zal voorzien worden door ons.

Het is meestal mogelijk om kleine persoonlijke bezittingen zoals telefoons, camera’s en portemonnees mee te nemen tijdens de RIB-experience. Het wordt echter aanbevolen om waardevolle spullen zoveel mogelijk thuis te laten of veilig op te bergen bij ons op het ponton (de deur gaat op slot) voordat je aan boord gaat. Wij raden verder aan om zonnebrillen af te zetten, aangezien deze nog wel eens in de Maas willen belanden.

Draagt u een (zonne)bril met sterkte? Dan hebben wij overzet brillen beschikbaar zodat u toch nog alles kan zien.

Voor groepsreserveringen doordeweeks is het mogelijk om een andere opstaplocatie te kiezen.

Binnen het centrum kost het per boot €22,50 om te starten en €22,50 om te eindigen op een andere locatie. De locaties binnen dit tarief zijn:

  • SS Rotterdam
  • Hotel New York
  • De Boompjes
  • Oostplein
  • De Ballentent
  • De Euromast
  • Villa Zebra (koningshaven)

Zoekt u een andere opstaplocatie of wilt u meer informatie? Mail of bel ons.

VRAGEN OVER BOEKINGEN

U dient alle wijzigingen per email aan ons door te geven. Op deze manier ontstaan er geen misverstanden. Wijzigingen en annuleringen worden per mail aan u bevestigd. 

RIB-experience is soepel bij het annuleren van losse tickets. Wij verwachten echter ook dat u ons zo snel mogelijk laat weten of een reservering geannuleerd moet worden.

Tot en met 6 personen 
Tot drie dagen van te vorenKosteloos
Binnen drie tot 1 dag van te vorenU kunt de reservering zonder extra kosten verplaatsen naar een andere datum
Annuleer binnen 24 voor de afvaart100%. Indien wij uw lege plek opvullen krijgt u uw geld volledig teruggestort
7 personen of meer: 
tot 2 weken van te voren40% van het totaal aantal tickets
tot 1 week van te voren20% van het totaal aantal tickets
tot 2 dagen van te voren10% van het totaal aantal deeldenemers
korter dan 48 uurgeen restitutie

 

Losse tickets dienen direct bij reservering te worden betaald. Komt u met minder deelnemers en meld dit per email binnen de afgesroken tijd dan wordt de annulering van de tickets binnen 5 werkdagen aan u terug betaald.

Mocht u last minute boeken en de betaling niet voor elkaar krijgen dan kunt u met pin of contant betalen op het ponton. Kom minimaal 30 minuten voor afvaart op ons Ponton om te betalen. Uw reservering vervalt namelijk 30 minuten voor afvaart.  

In de bevestigingsmail staat een link om te betalen.

Boekt u zakelijk? Dan ontvangt u van ons een factuur. 
 

VRAGEN OVER PARKEREN

Goedkoper en veilig parkeren? Op uw reservering staat een code waarmee u 10% korting ontvangt als u vooraf uw plek reserveert bij de volgende parkeergarages: 

ParkBee Wijnstraat 100

ParkBee Wijnstraat 78

 

De stadsgarages zijn ook in de buurt. Hiervandaan is het 7 minuten wandelen naar het startpunt van de RIB-Experience. 
Parkeergarage boompjes en de parkeergarage onder de Erasmusbrug 

Wij raden het niet aan om op straat een plek te zoeken. Het is vaak veel te druk waardoor u uw reservering mits.

Verder kunt u in Rotterdam alleen betaald parkeren. Parkeren kan op straat (wordt niet geadviseerd) of in een parkeergarage. 

Als u bij ons boekt ontvangt u 10% korting bij de volgende parkeergarages:

ParkBee Wijnstraat 100

ParkBee Wijnstraat 78
De kortingscode kunt u vinden op uw reservering. 

 

Mocht u toch graag willen zien waar u op straat kunt parkeren in Rotterdam?
Kijk hier voor meer informatie.

Controleer altijd je routeplanner voordat je de stad in rijd. Rij nooit door het centrum van Noord naar Zuid dit duurt altijd erg lang. 

Dichtbij parkeren kan bij de volgende parkeergarages: 

ParkBee Wijnstraat 100

ParkBee Wijnstraat 78
U ontvangt hiervoor 10% korting. Deze staat vermeld op uw reservering.  

 

Bent u in tijdsnood door drukte op de weg?
Kom je uit het Zuid-westen neem dan de route door de Maastunnel en parkeer in de Erasmusbrug garage.

Kom je uit het Zuiden via de Brienenoordbrug neem dan de afslag over de Maasboulevard en de boompjes en parkeer in de Boompjes garage.

Kom je uit het Noorden: Rij dan nooit door de stad heen over de Coolsingel maar volg altijd de Ring naar de Brienenoordbrug en sla voor de Brienenoordbrug af naar het centrum via de Maasboulevard en de Boompjes en parkeer in de Boompjes garage.

VRAGEN OVER DE ALGEMENE VOORWAARDEN

Elke deelnemer is geheel zelf verantwoordelijk voor verlies van goederen tijdens de RIB-Experience. U tekent hiervoor ook een vrijwaringsbewijs. Wie niet tekent mag niet mee met de tour. U tekent de vrijwaring online voor afvaart van de RIB-experience. Bij het aan boord stappen dient u de bevestigingsmail die u krijgt na het tekenen van de vrijwaring te tonen aan de schipper. 

Offshore events BV / RIB-Experience erkent geen aansprakelijkheid in geval van letsel tijdens een RIB-Experience. Mocht er spraken zijn van nalatigheid en of grove schuld waardoor u letsel tijdens de tocht oploopt zijn wij verzekerd door middel van een P&I verzekering. U tekent hiervoor ook een vrijwaringsbewijs. Wie niet tekent mag niet mee met de tour. U tekent de vrijwaring online voor afvaart van de RIB-experience. Bij het aan boord stappen dient u de bevestigingsmail die u krijgt na het tekenen van de vrijwaring te tonen aan de schipper. 

Artikel 1 Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
A. OSE: Offshore Events BV
B. Klant: de (rechts)persoon met wie OSE een overeenkomst heeft gesloten
C. Deelnemer: de persoon die deelneemt aan het evenement
D. Evenement: dienst (bijvoorbeeld Rib varen), arrangement, levering, werkzaamheden
of gebeurtenis die OSE in opdracht van de Klant organiseert of uitvoert
E. Offerte: schriftelijke aanbieding, waaronder ook per email wordt verstaan, met het
voorstel voor het uitvoeren van een evenement.
F. Partner: Rechtspersoon, niet zijnde OSE, die de uitvoering van (een deel van) het
evenement voor haar rekening neemt.
G. Overeenkomst: Verbintenis tussen OSE en Klant die tot stand komt door een
goedkeuring van/akkoord op een door OSE geleverde offerte.

 

Artikel 2 Toepasselijkheid
2.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes en aanbiedingen die door OSE
worden gesloten of onderhandeld, een en ander in de ruimste zin des woords.
2.2 Klant en deelnemer aanvaarden de toepasselijkheid van deze voorwaarden door het
aangaan van een overeenkomst of door het deelnemen aan een door OSE
georganiseerd evenement.
2.3 Als OSE niet steeds om strikte naleving van deze voorwaarden vraagt, betekent dit
niet dat deze voorwaarden niet van toepassing zijn of dat OSE het recht verliest om
naleving van deze voorwaarden te verlangen.
2.4 Andere algemene voorwaarden, bijvoorbeeld die van de Klant, of wijzigingen op deze
voorwaarden maken alleen dan deel uit van de overeenkomst als dit schriftelijk is
overeengekomen.
2.5 Het mogelijk niet van toepassing (laten) zijn van (een deel van) deze Algemene
Voorwaarden laat de toepasselijkheid van de overige bepalingen onverlet.

 

Artikel 3 Totstandkoming en inhoud van de overeenkomst
3.1 Een met OSE gesloten overeenkomst komt tot stand nadat OSE de klant een offerte/bevestiging heeft doen toekomen en de klant de offerte schriftelijk/per mail heeft bevestigd.
3.2 OSE behoudt zich het recht voor om tegelijkertijd meerdere klanten aan een zelfde
evenement te laten deelnemen.

3.3 OSE heeft het recht zelf te bepalen welke boten en materialen worden ingezet, ondanks eventuele toezeggingen. Klant heeft geen recht op reclame wanneer een toegezegde boot niet beschikbaar blijkt te zijn.
3.4 De prijzen en (optionele) reserveringen gelden tot de optievervaldatum, zoals
vermeld in de offerte. Na deze datum kunnen prijzen, voorwaarden en beschikbaarheid niet worden gegarandeerd.
3.5 Klant is verplicht bij de totstandkoming van de overeenkomst alle persoonlijke
omstandigheden van zichzelf en/of de deelnemers namens wie hij de overeenkomst
aangaat aan OSE te melden voor zover deze van invloed kunnen zijn op een goed
verloop van het evenement. Dit geldt met name voor alle relevante medische en
conditionele bijzonderheden.

 


Artikel 4 Handelingsbevoegdheid
OSE mag erop vertrouwen dat degene die namens of ten behoeve van de klant de
overeenkomst aangaat, handelingsbevoegd is.

Artikel 5 Aansprakelijkheid ten opzichte van de Klant
5.1 OSE zal een uiterste inspanning doen het evenement tot een groot succes te maken
voor alle deelnemers en de klant. Indien een onderdeel van het evenement niet
conform verwachting wordt nagekomen, is OSE voor deze tekortkoming niet
aansprakelijk, tenzij deze tekortkoming aan haar valt toe te rekenen. OSE is nooit
aansprakelijk indien;
A de tekortkoming in de nakoming aan de klant dan wel aan een deelnemer is toe te
rekenen
B de tekortkoming in de nakoming redelijkerwijs niet kon worden voorzien of worden
voorkomen en toe te rekenen is aan een derde of aan een partner.
C de tekortkoming het gevolg is van overmacht.
5.2 OSE aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade waaronder geheel of gedeeltelijk
verlies van goederen, met inbegrip van gevolg- en letselschade die het gevolg is van
haar handelen of nalaten in de ruimste zin des woords, tenzij er sprake is van grove
schuld/nalatigheid en/of opzet.
5.3 OSE aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, waaronder geheel of gedeeltelijk
verlies van goederen, met inbegrip van gevolg- en letselschade die het gevolg is van
het handelen of nalaten van Partners, een en ander in de ruimste zin des woords.


Artikel 6 Aansprakelijkheid ten opzichte van de deelnemer

6.1 Iedere deelnemer neemt voor eigen risico deel aan het evenement.

6.2 OSE aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade waaronder geheel of gedeeltelijk verlies van goederen, met inbegrip van gevolg- en letselschade die het gevolg is van haar handelen of nalaten in de ruimste zin des woords, tenzij er sprake is van grove schuld/nalatigheid en/of opzet.

6.3 OSE aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, waaronder geheel of gedeeltelijk verlies van goederen, met inbegrip van gevolg- en letselschade die het gevolg is van het handelen of nalaten van Partners, een en ander in de ruimste zin des woords.

6.4 OSE aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor een verergering van bestaand letsel. De deelnemer verplicht zich, voordat hij aan het evenement deelneemt, eventuele lichamelijke problemen, beperkingen of risico’s voor aanvang van het evenement te melden. Daarnaast bevestigt de deelnemer door aan het evenement deel te nemen, dat hij kennis heeft genomen van, of al dan niet pro-actief heeft geïnformeerd naar, de risico’s, instructies en voorwaarden.

6.5 Maximale aansprakelijkheid / dekking P&I verzekering:
Indien er sprake is van grove schuld/nalatigheid en/of opzet door OSE of haar medewerkers of contractanten is OSE voor een maximaal bedrag aansprakelijk.
A Bij overlijden € 50.000,-
B Bij blijvende Invaliditeit € 100.000,-
Indien deelnemer deze maximale aansprakelijkheid niet accepteert kan deze de RIB-tocht kosteloos annuleren.

6.6 Deelname door groepen (meer dan 6 deelnemers)
Deelnemers die in groepsverband deelnemen aan de RIB-Experience dienen minimaal 2 dagen voor aanvang van het event van deze vrijwaring/gezondheidsverklaring op de hoogte te worden gesteld. Indien deelnemer niet wenst deel te nemen aan het event dan kan dit kosteloos worden geannuleerd tot de termijn van 2 dagen voor aanvang van het event. Daarna is de deelnemer verplicht tot het voldoen van de kosten zoals afgesproken in de bevestiging/offerte.

 

 

 

Artikel 7 Vrijwaring
De Klant vrijwaart OSE, haar Partners, alsmede haar werknemers en eventueel ingeschakelde hulppersonen, voor alle aanspraken door derden, inclusief deelnemers, welke op enigerlei wijze verband houden met het evenement.

 

Artikel 8 Verplichtingen van de Deelnemer
10.1 De Deelnemer is verplicht de instructies en aanwijzingen welke hij of zij krijgt van
OSE of de Partner direct en volledig op te volgen.
10.2 De Deelnemer is verplicht de situatie omtrent zijn/haar gezondheid en lichamelijke
toestand naar waarheid te vermelden voor aanvang van het evenement.
10.3 Iedere deelnemer aan activiteiten in of op het water dient in het bezit te zijn van
een zwemdiploma.

 

Artikel 9 Uitsluiting van deelname
9.1 OSE of haar Partner heeft het recht een deelnemer van verdere deelname uit te
sluiten indien deze:
– opgedragen regels niet naleeft
– zich zodanig gedraagt dat dit hinder of gevaar oplevert
– zijn mededeelnemers hindert of in gevaar brengt
– moedwillig schade veroorzaakt aan materialen en/ of inventaris, andere
deelnemers en/ of hun persoonlijke bezittingen;
– in kennelijk staat van dronkenschap en/of drugsgebruik is
9.2 Bij een uitsluiting op basis van artikel 9.1 wordt geen vergoeding toegekend of
restitutie verleend.

 

Artikel 10 Betaling
10.1 Indien de Klant de offerte heeft bevestigd dan dient de Klant het factuurbedrag bij
vooruitbetaling aan OSE te voldoen binnen de gestelde betaaltermijn.
10.2 De factuur wordt geacht goedgekeurd te zijn als de klant binnen 8 werkdagen na
factuurdatum niet gereageerd heeft; hiermee verplicht de klant zich tevens tot
betaling van deze factuur.

 

 

Artikel 11 Tarieven en prijzen
11.1 Op verzoek van de klant brengt OSE offerte uit voor een in overleg tot stand
gekomen evenement, inclusief alle bijkomende kosten.
11.2 In de tarieven en prijzen zijn inbegrepen:
– Pont, – sluis- en havengelden
– Transportkosten, tenzij apart vermeld in de offerte
– De kosten van een opvarendenverzekering
– Het gebruik van beschermende materialen zoals reddingsvesten en brillen


Artikel 12 Wijzigingen door de klant
12.1 De overeenkomst kan door de klant worden gewijzigd indien dit schriftelijk met OSE
is overeengekomen.
12.2 Vermindering van het aantal deelnemers aan de activiteit binnen een marge van
10% kan alleen tot uiterlijk 8 werkdagen voor aanvang van het evenement. Deze
wijziging wordt kosteloos doorgevoerd.
12.3 Bij vermindering van het aantal deelnemers aan de activiteit groter dan 10% is de
annuleringsregeling uit artikel 13 van toepassing.
12.4 Een vermeerdering van het aantal deelnemers moet 8 werkdagen voor aanvang
van het evenement schriftelijk worden gemeld. Altijd wordt de volle prijs in
rekening gebracht, maar OSE kan niet garanderen dat deze extra reserveringen
altijd mogelijk zijn.
12.5 Indien de klant of de deelnemers later dan overeengekomen op de afgesproken
tijdstippen arriveert, dan zal ofwel de afgesproken eindtijd worden aangehouden,
ofwel, in geval van beschikbaarheid, de afgesproken tijdsduur van de
activiteit worden aangehouden. De extra kosten die door OSE moeten worden
gemaakt worden volledig bij de klant in rekening gebracht

 

Artikel 13 Annulering
13.1 OSE is bevoegd om de inhoud van een evenement te wijzigen en/ of een
evenement te annuleren indien er gevaar bestaat voor de veiligheid van personen
en/ of zaken, zonder dat OSE verplicht is tot vergoeding van de als gevolg van deze
annulering eventuele geleden schade aan de zijde van de Klant.
13.2 OSE heeft te allen tijden het recht de overeenkomst vóór of op de partijdatum te
Ontbinden in geval van gewichtige omstandigheden die onvoorzienbaar en niet te
verhelpen of te vermijden zijn, zoals (burger)oorlog, terreur, politieke onrust,
natuurrampen, voedselschaarste, algemene stakingen etc. of in geval van
redenen gelegen in de bedrijfsvoering van OSE, zoals bijvoorbeeld technische
problemen aan boot, motor, trailer of ander materiaal of ziekte van de schipper of
in geval van redenen gelegen bij derden of de partner
13.3 Alle schade als gevolg van een annulering van een overeenkomst
door de Klant kan OSE volledig in rekening brengen en OSE is in alle gevallen
gerechtigd om minimaal de hieronder genoemde percentages van het totale
factuurbedrag bij annulering in rekening te brengen:
– Na bevestiging van het event 35%
– binnen 4 weken voorafgaand aan het evenement: 50%
– 1 week voorafgaand van het evenement: 80%
– de dag vóór of op de dag van het evenement: 100%
13.4 De activiteit vindt in principe ook bij slecht weer doorgang, tenzij hierover vooraf
schriftelijk andere afspraken zijn gemaakt.
13.5 De Klant doet afstand van alle rechten op ontbinding (cf. art 6:265 e.v. BW)
tenzij annulering krachtens dit artikel is overeengekomen.

 

Artikel 14 Klachten
Klachten van de Klant of de Deelnemer, betreffende zowel door OSE georganiseerde
evenementen en/ of door OSE opgestelde facturen, dienen binnen acht werkdagen
na het evenement door OSE te worden ontvangen. Wanneer klachten of reclames
niet binnen de gestelde termijn zijn gedaan de Klant geacht het geleverde te
hebben goedgekeurd.

 

Artikel 15 Overmacht
15.1 Onder overmacht wordt verstaan iedere niet-voorzienbare omstandigheid
tengevolge waarvan de uitvoering van de Overeenkomst wordt vertraagd of
verhinderd, voor zover deze omstandigheid door OSE niet vermeden kan worden en
zij niet op grond van de wet, de overeenkomst of maatschappelijke opvattingen
voor haar rekening moet komen.
15.2 In geval van overmacht, waardoor OSE niet (tijdig) in staat is de overeenkomst na
te komen of de opdracht uit te voeren, is OSE gerechtigd om zonder rechtelijke
tussenkomst, hetzij de uitvoering van de Overeenkomst of opdracht voor de duur
van de verhindering op te schorten, hetzij de Overeenkomst te ontbinden, zonder
dat OSE in dat geval tot enig schadevergoeding of boete gehouden is.
15.3 Indien en voor zover OSE haar verbintenissen door overmacht geheel niet kan
nakomen, is de Klant de daarmede overeenkomstige prijs niet verschuldigd.

 

Artikel 16 Geschillen
16.1 Op alle geschillen met betrekking tot de overeenkomst aangegaan met OSE is het
Nederlandse Recht van toepassing.
16.2 Bij een geschil over een overeenkomst zullen partijen trachten dit in goed overleg
op te lossen. Indien het geschil niet tot een goed einde kan worden gebracht,
wordt het geschil voorgelegd aan de bevoegde burgerlijke rechter te Den Haag.
16.3 Het in de leden 1 en 2 van dit artikel gestelde is ook van toepassing indien de
Klant in het buitenland gevestigd is en een verdragsbepaling een buitenlandse rechter
als bevoegd zou aanwijzen.

 

Artikel 17 Privacy
17.1 OSE respecteert de privacy van alle deelnemers en draagt er zorg voor dat de
persoonlijke informatie die de deelnemer haar verschaft vertrouwelijk wordt
behandeld. OSE zal de persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze
uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die direct zijn betrokken bij het
evenement.
17.2 OSE houdt zich het recht voor om fotografische of andere opnamen die tijdens een
evenement zijn gemaakt, te gebruiken voor promotiedoeleinden.

Heeft u nog vragen die hier niet tussen staan? je kan ons dan gerust mailen of bellen.